Sunday, July 29, 2012

you're

can happy eat together.break fast together.laughing together.without any guilty on you.after what u did to me.kejam.that is only word that suit for you.after what i had sacrified for u.u leave me for someone else.she should be proud because of that.u treat me like i dont have a family.listen and look.i still having them.if i tell them what is actually happend if if.but i dont want it to happend.but you,be gentleman.u can ask for'perpisahan' but do not give such an idiot stupid reason.just say'saya ad gf lain,sy dah tak da apa2 perasaan kt awk,sy dh bosan dgn awk blah blah blahh..'kan lagi gentleman.kita semua ni dah full with sin,jgn tambahkan lagi.penipuan yang kau buat kat aku dh tak terjwp,tak tertipu,tak terkawal lagi dah.terpulangla.i know,am not that good.tapi dia khianati saya,dia menipu sy,ambil kesempatan kt sy.please ingat 1 hal.aku masih ada keluarga yg boleh protect aku.klau kau cerita kat kakak kau,kakak kau boleh sound2 ak balik,aku pun ada abg.abg kandung aku.darah daging aku.apa yg both of you buat kat saya mmg 1 penghinaan yg paling dasyat dlm hidup aku.insyaAllah,Allah akan balas dan makbulkan doa hamba yang teranaiya.aku tak kan berhenti berdoa.InsyaAllah...

No comments: