Sunday, September 16, 2012

gentleman

salam and hello.you're not gentleman at all.now.i say that i'll never forgive you after what u did to me.yes.because im just an ordinary person.my past post and my words before was so fucking untrue.i was to soft with them.i shouldn't reply any of his gf email.tula kebodohan aku setakat ini.but not be any problem to me because tak betul pun apa yang aku cakap kat dia.i respect her as org yang lebih tua dari aku.that's all.she asked me to forgive her and him?si kekasih perempuan,awak tiada salah dengan saya.si kekasih lelaki.engkau lah ketua kesalahan.engkau kena tengok putaran hidup ini.tak lama pun.im not pray for any bad thing happend.becuase tak termakbul mendoakan keburukan.cuma yang mampu i pray for is keadilan.itu pasti.i took a month plus to cure.but now im happy with my life.what i hope for now.Ya Allah.tolong jangan pertemukan sekali pun aku dengan dia.amin.bukan sebab takut sedih.no way.im just worry if i cant control my emotion and go to him and ask back for all the thing that i did and gave to him.sebab aku manusia biasa.hati tak cukup bersih dan mulia.tapi aku dalam proses ke arah lebih baik dan kehidupan aku jauh lebih baik lepas kau blah..thank you..

No comments: